Skip to main content

„Ел Би Булгарикум“ не просто следва пазара, а го изпреварва, създавайки продукти с доказани функционални ползи. Това обяви търговският директор на „Ел Би Булгарикум“ Атанас Мишев в интервю за сайта „Агрозона“. Пред изданието той обясни, че това се дължи на научно-изследователския център на компанията, който е и основното конкурентно предимство на дружеството. „Но дори най-модерната наука не би имала същата стойност без хората, които стоят зад реализацията на всяка идея“, обясни Мишев и даде пример с висококвалифицираните технолози и специалисти с дългогодишен опит в млечната индустрия, които работят в производствената база на предприятието във Видин.

В интервюто търговският директор съобщи, че отскоро „Ел Би Булгарикум“ вече работи успешно с „Лидл“, с което присъствието на продуктите на компанията вече обхваща всички водещи ритейлъри в страната.  „Търговските вериги можем образно да си ги представим като магистрали – те дават възможност нашите продукти да достигат в големи обеми и с впечатляваща скорост до крайния потребител в цялата страна. Фирмените магазини на „Ел Би Булгарикум“ носят духа на компанията и представят не просто асортимента, а и нашите ценности“, обясни той.

Работата на „Ел Би Булгарикум“ на международните пазари бележи устойчив и ясен ръст – както по отношение на обема на продажбите, така и по линия на разширяване на географския обхват. Продуктите ни вече присъстват в десетки държави на няколко континента – от Гватемала през Норвегия и Ливан, чак до Япония, е друг акцент от интервюто на Мишев. В него той обяснява и че „Ел Би Булгарикум“ вече има готовност за въвеждане на цените в евро и увери клинетите, че процесът няма да доведе до поскъпване на продуктите.

Цялото интервю виж ТУК