Една от първите стъпки, които новото ръководство предприе след встъпването си в длъжност, бе да приеме вътрешни правила за избора на доставчици на сурово мляко, каза Русев, който пое поста в края на февруари тази година. Той посочи, че е била свикана вътрешна комисия, която е създала критерии за оценка, осигуряващи обективност на избора на доставчици, а доставките са били диверсифицирани. Ние подкрепяме българските млекопроизводители и решихме да работим изцяло с българско мляко, стремейки се да балансираме между търговския интерес и социалната мисия на компанията, заяви изпълнителният директор на предприятието. По негови данни за първите 4 месеца на годината вносното мляко е било малко над 33 000 тона, а доставчиците са от традиционните Полша, Унгария и Румъния, като цената към момента варира между 0,40 и 0,46 евро с доставката. В актуализираната версия на Бизнес програмата на дружеството са предвидени инвестиции за разкриване на два нови, напълно оборудвани фирмени магазина, каза Русев. В технологичен план, дружеството предвижда модернизиране на линията за разфасоване на кисело мляко, на линията за разфасоване на масло и др.
Цялото интервю на Владимир Русев пред БТА, може да прочетете тук http://bit.ly/3QIeDJc