Премини към основното съдържание

Живко Живков, изпълнителен директор „Ел Би Булгарикум“ ЕАД

Изпълнителният директор на „Ел Би Булгарикум“ Живко Живков пред Агровест БГ

 

Как следите за качеството на млякото?

При наличие на евтина вносна суровина, как би се подобрила конкурентоспособността на компанията и да се увеличи пазарния й дял?

Живко Живков на щанда на „Ел Би Булгарикум“ по време на международното изложение „Пътят на млякото“ заедно със земеделския министър Георги Тахов, със зам.-министъра на икономиката и индустрията Давид Сукалински и председателя на Асоциация на млекопреработвателите в България Димитър Зоров

Пазарна или социална ценова политика  трябва да следи предприятието, за да увеличи пазарния си дял в България?

Какви са рисковете и трудностите в производство на млечни продукти пред ЛБ?

Изпитвате ли недостиг на мляко?

Количеството и показателите на суровото мляко са променливи величини през различните сезони и зависят от редица фактори. В този ред на мисли е имало моменти на недостиг, но за щастие интереса на млекопроизводителите към нас е голям, а пък ние от своя страна се стремим с тези от тях, които оправдаят доверието ни и отговарят на изискванията ни да сключваме дългосрочни договори с изгодни за двете страни условия. Така постигаме една сигурност и спокойствие както у тях, така и за нас.

Има ли трудности при реализацията на продукцията?

Предвид не особено големия капацитет на двете производствени бази на Дружеството засега не изпитваме затруднение за реализация на продукцията, а по-скоро обратното, задъхваме се в моменти, когато имаме по-големи заявки и това е ситуация, при която не сме покрили 100 % от българския пазар. Поради това усилията на Ръководството на фирмата са насочени към увеличаване на производството и производствените мощности, което е свързано с желанието за постигане на по-голям пазарен дял на територията на Република България, а защо не и на външните пазари.

Живко Живков разговаря с екипа на производствената база на „Ел Би Булгарикум“ във Видин

Разработвате ли нови маркетингови стратегии

Ще търсите ли нови пазари по света?