„Ел Би Булгарикум“ продължава да инвестира както в клиентите си и в тяхното доверие, така и в развитието на своите служители. С периодични обучения компанията повишава експертизата на работещите в дружеството, което има пряк ефект и върху качеството на услугите, които достигат до потребителите.
През миналата седмица екипът от отдел „Магазинна мрежа“ се сертифицира успешно по програма за „Обслужване на клиенти в магазини за хранителни стоки“. Удостоверение за това вече имат служителите, които работят във фирмените магазини на компанията и търговските представители на дружеството. По време на обучението си те надградиха знанията си за психологията на клиентите и за ефективната комуникация с тях, придобиха нови умения при работа с възражения и разшириха познанията си за надграждане на клиентското изживяване.
В последните дни друга част от екипа на „Ел Би Булгарикум“ се сертифицира по Програма за внедряване на иновативни модели и наръчници в дейността на предприятията. Проектът е финансиран от Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс.
В рамките на сертификационната програма служители от администрацията на компанията придобиха знания за адаптирането на предприятията и хората към променящите се условия чрез създаване и внедряване на съвременни корпоративни модели. Част от тези модели са фокусирани върху управление на възрастовото многообразие, на промяната и прехода, съобразени със специфичните възрастови особености на работната сила.
Практическото прилагане на придобитите умения ще помогне за изграждането на продуктивна работна среда, в която всеки да се чувства насърчен да даде най-доброто от себе си, независимо от възрастта.
Надграждането на професионалната квалификация на служителите е част от устойчивата социална политика, която „Ел Би Булгарикум“ започна да прилага и с която компанията развива човешкия капитал, подобрява условията на труд и повишава ангажираността на екипа си.